
.png)
KAKTUS
Магазини ТМ «Кактус» сьогодні – це дивовижний світ, сповнений чуттєвими ароматами, привітною атмосферою, унікальними подарунками, стильними дрібничками, елегантним посудом та, звичайно, предметами популярного вінтажного декору у середземноморському стилі.
«Кактус» вміє створити атмосферу свята, приділяючи увагу не лише гармонійному розташуванню товару на полицях, а й освітленню, розслаблюючим музичним композиціям та персоналу, який завжди уважний та привітний. Асортимент постійно оновлюється, і, подібно до західних колег, пропонує своїм клієнтам сезонне різноманіття декору для унікального перетворення будинку до свят.
Провідна мережа крамниць посуду та декору в Україні
Мета проекту
Збільшити впізнаваність мережі у різних містах України. Створити максимально зручний та швидкий для клієнта майданчик комунікації в соц.мережах, швидкий канал між продавцем у месенджері, клієнтом та сайтом. Збільшення продажів оффлайн у магазинах і онлайн на сайті. Створення атмосфери акаунту в соціальних мережах, який одначасно буде візуально асоціюватися з мережею та виступати каталогом товарів. Крім того, сторінка магазину, повинна бути чимось більшим, а саме мати пізнав альний та розважальний контент.
Цільова аудиторія
1. Молодь 20-24, шукають подарунки для родичів, батьків, друзів, цікавить дрібний не дуже дорогий товар. Вважають за краще купувати в інтернеті/коли знаходяться біля магазину мережі.
2. Дівчата 20-30 шукають подарунки для подруг, родичів, батьків. Також купують товари собі. Цікавить дрібний товар жіночої аудиторії, товар середньої ціни для родичів. Вважають за краще купувати в інтернеті.
3. Хлопці 24-35 років – шукають подарунки мамам, дівчатам/подругам/дружинам. Вважають за краще купувати в інтернеті.
4. Жінки 30-48. Інтереси: дизайн інтер'єру, люди середнього та високого достатку. Цікавляться товарами собі.
5. Жінки 30-48. Купують подарунки для інших: товари низької та середньої ціни. Віддають перевагу широкому асортименту, тому частіше купують у магазині, а не в інтернеті. Робимо різні рекламні кампанії: в одній пропонуємо спробувати купити через наш сайт, в іншій – запрошуємо до найближчого магазину мережі.
6. Жінки 48-60. Просунуті та сучасні. Користувачі останніх моделей смартфонів. Купують товари середньої та високої ціни. Для себе. Вважають за краще купувати в магазині. Пропонуємо вибрати товар у нас на сайті, а потім або замовити доставку/або забрати в магазині (запропонуємо додаткові товари)
7. Чоловіки 35-60 років – шукають подарунки середньої та високої ціни дружинам/мамам/родичам. Купують як у інтернеті, так і в магазині.
Конкретні завдання
-
Підвищити залученість із теплою аудиторією
-
Залучити холодну аудиторію на сторінку (цілями: охоплення, залучення, різноманітним залучаючим контентом)
-
Інтерактивні інформаційні stories з фірмовим дизайном
-
Впровадити цікаві (середні та складні) механіки конкурсів
-
Збільшити кількість підпісників
KAKTUS один із найдавніших наших клієнтів. Під час співпраці ми збільшили кількість реальних підпісників з 12 тис до 51 тис!
Що ми зробили?




Ми постійно оновлюємо візуал сторінки в Instagram, створюємо тематичні фотосесії, які відповідають сезонності та святам. Кожна фотографія - це маленьке свято, й вона відповідає атмосфері самого магазину.
У візуалі ми чергуємо пости-каруселі, відео, анімацію, графіку.
Ми кожного разу аналізуємо статистику постів й прагнемо покращити якість фотографій, навіть одного й того самого товару.
На фото ви нижче можете побачити однаковий посуд, навіть ракурс. Але після аналізу дописа за 6.10.21 ми преробили фото й виклали вже 10.10.21, й органіка виросла зі 196 лайків до 893 без рек лами.
Stories
Створили впізнавальний дизайн сторіз з фірмовими кольорами.



З товаром
Інтерактивні
Пізнавальні
Співпраця з блогерами
Одним із напрямків нашої роботи є поширення акаунту через блогерів. Це суттєво збільшує впізнаваність бренду та лояльність аудиторії, а також продажі як онлайн, так і офлайн. Ми не просто знаходимо блогерів, а й даємо їм конкретні завданя та сценарії, ось приклад такої співпраці спеціально до 14 лютого для продажу певних груп товарів.
Конкурси
Ще одним методом просува ння, який ми використовуємо є конкурси. Ми чергуємо різні механіки для збільшення зацікавленості, зворотнього зв'язку з аудиторією. Робимо 4 конкурси на місяць. Для поширення публікацій окрім відміток під дописом, використовуємо таргетовану рекламу.

Звичайний конкурс з відміткою

Механіка з відміткою і
відповіддю на запитання

Серія дописів з історією,яку "пише" аудиторія
Приклад статистики конкурсної публікації. Бюджет 25$, 295 учасників, 150 нових підписників.

Реклама

Платне охоплення: 81 241
Бюджет 15 у.е.
0.18 у.е за 1000 чоловік
Метою просування було охопити якогомога більше людей за невеликий бюджет.
Щоб познайомити аудиторію з новими зимовими коллекціями.