

SMARTHOUSE
Будують сучасне житло, яке доступне кожному.
Компанія SmartHouse — перші та чи не едині, хто будує високоякісні будинки з червоної цегли на берегу моря. Вони пропонують сучасні ремонти і зручні smart-планування. Ви можете придбати популярні дворівневі smart-апартаменти з великими терасами за мегадоступними цінами!
Комплекс створено з любов’ю до природи. SmartHouse будує з використанням новітніх eco-технологій, зокрема збереження енергії. А також, команда реалізовує масштабне озеленення комплексу. Інфраструктура SmartHouse розроблювалась з думками про кожного smart-мешканця, навіть наймолодшого — там встановлені дитячі майданчики з батутами та мотузяними містечками.
✓ Екологічність та якість використовуваних матеріалів
✓ 5 хвилин від моря
✓ Малоповерховість
✓ Все необхідне у кроковій доступності
SMARTHOUSE - це не просто житловий комплекс, де проживають звичайні сусіди. Це родина! Smart-родина. Команда комплексу організовує багато заходів для знайомства і приємного дозвілля. SmartHouse — це спільнота однодумців і людей, які сприймають кожен день з позитивом. У SmartHouse є свій талісман — Ждунчик (галерея зліва), якого дарують кожному новому власнику апартаментів. Він символізує коротке і приємне очікування здачі будинка в експлуатацію.
Мета проекту
1. Лідогенерація
2. Збільшити впізнаваність комплексу в містах України і провести аудиторію по екологічній воронці:
- зацікавити мінімальними цінами «від» і фото апартаментів з фірмовим ремонтом;
- у глядача є декілька варіантів — одразу залишити номер і поспілкуватися з менеджером (мета п.1), або перейти на нашу сторінку і зануритися у вайб і безперечні переваги SmartHouse;
- третій варіант — зацікавитися оголошенням і пізніше побачити інші рекламні креативи з акціями чи перевагами.
Цільова аудиторія
Проект має широку цільову аудиторію з підгруппами. Наведемо декілька з них. Так, за аналізом покупців апартаментів ми можемо зробити висновки, що переважно це жінки і чоловіки від 25+ років, зокрема родини з маленькими дітками. За локацією це люди з самого міста Южне. Ми працюємо над тим, аби збільшити відсоток покупців з інших регіонів, або навіть з-за кордону. За мотивацією це люди, які бажають мати доступне сучасне житло за адекватну вартість біля Чорного моря для себе або для подальшої здачі в оренду.

Приклад покупців апартементів за гео і віком.
.jpeg)
Що ми зробили?
Обрали канали зв`язку під бізнес. Та створили влучний візуал, який відповідає запиту клієнта, та фірмовому
стилю компанії.

Одне з візуальних рішень від нас. Ми регулярно оновлюємо візуальний стиль, аби аудиторії було цікаво. Проте, авжеж, зберігаємо фірмовий стиль, аби залишатися впізнаваними.
Про лояльність
Забудовник із бездоганною репутацією, але впізнаваність в Одесі, Києві та інших великих містах із платоспроможною аудиторією - низька. Одне з головних заперечень нашої аудиторії – апартаменти знаходяться у Южному (20 хвилин від Одеси), а не в Одесі. Щоб відпрацювати ці 2 нюанси ми запровадили рубрики:


#smartсемья
Надаємо фото наших спеціалістів відділу продажу з покупцями , розповідаємо історії купівлі апартаментів від імені покупців, чим обробляємо заперечення.
#отчет_по_стройке
Готуємо окремі звіти для кожного будинку, де показуваємо, що робота вирує. Розповідаємо докладно про матеріали, закупівлі, кожен етап процесу. Тим самим розвіюємо сумніви як тих, хто вже придбав апартамент, так і тих, хто тільки збирається це зробити.


#live_in_Yuzhny
Розповідаємо про життя в Южному, нововведення та неймовірну локацію комплексу в 5 хвилинах від моря.
Також ми
Публікуємо відгуки, дозвільні документи, пишемо авторські статті про нерухомість та інвестиції, робимо спецпроекти та рекламні акції. Відділ продажів та будівельники часто проводять акції (частують діток морозивом 1 червня, дарують квіти жінкам на 8 березня, Дід Мороз на Smart мобілі роздає подарунки перед Новим Роком, дарують подарунки діткам за їхні малюнки до свят). А також влаштовуємо розіграш подарунків в інстаграм. Це піднімає охоплення, і ми запрошуємо переможців до відділу продажу забрати свої призи. Таким чином підвищуємо довіру до компанії та знайомимо все більше людей зі SmartHouse особисто.

Барбекю вечірка від
Smarthouse
.jpeg)
Конкурс на подарунки за малюнки від дІток до Нового Року.
.jpeg)
Конкурс на подарунки
Реклама
Приклад рекламної компанії, яку ми не змінювали декілька місяців через її високі результати.

Вдалим рішенням було використовувати сучасну анімацію.

